כיועצים, אתם יודעים שצריך יותר מסתם מומחיות טכנית כדי להניע הצלחה עסקית. כדי לעזור ללקוחות שלכם להשיג את מטרותיהם, עליכם להיות מיומנים גם בלהניע את האנשים שאתם עובדים איתם.
בין אם אתם עובדים עם חברת סטארט-אפ או ארגון ותיק, הנעת הצוות חיונית להשגת תפוקה ותוצאות טובות יותר. בניוזלטר זה, אשתף בכמה טיפים כיצד להניע את האנשים שאתם עובדים איתם לשפר את הביצועים העסקיים והאישיים שלהם.
זיהוי הערכים שלהם: הבנה של מה שהלקוח הכי מעריך בחיים, יכולה לעזור לך לזהות מה מניע אותו. הקדישו זמן בשיחות היעוץ, או במשימות שלאחריהן, למחשבה על הערכים ומה שהכי חשוב להם, וכיצד זה מתיישב עם העבודה שלהם.
הגדרת מטרות תכליתיות: הגדרת יעדים המתואמים עם הערכים והמטרה של הלקוחות שלכם, יכולה לתת להם תחושת כיוון ומוטיבציה. חלקו יעדים גדולים למשימות קטנות יותר הניתנות להשגה, כדי להתקדם לקראתן בכל יום.
מציאת משמעות בעבודה: גם אם העבודה שלהם לא מתיישרת ישירות עם התשוקות שלהם, חפשו דרכים למצוא משמעות בעבודה שלהם. התמקדו באופן שבו העבודה תורמת למשימה הגדולה יותר של הארגון שבו הם עובדים או בדרך שבה היא עוזרת לאחרים.
תרגול מיינדפולנס: מיינדפולנס יכול לעזור ללקוחות שלכם להישאר נוכחים וממוקדים, ולאפשר להם להתחבר למניעים הפנימיים שלהם. המליצו להם לתרגל מדיטציית מיינדפולנס, או לקחת הפסקות קבועות במהלך היום כדי לנקות את הראש ולאפשר חיבור לעצמם.
חגיגת הישגים: הקדישו זמן להוקיר ולחגוג את ההישגים שלהם, לא משנה כמה קטנים או “לא רלוונטיים” הם עשויים להיראות. שימת לב להצלחות קטנות, מחזקת התנהגויות חיוביות ומעודדת המשך מאמץ לקראת המטרות הגדולות והמאתגרות יותר שלהם.
על ידי יישום טיפים אלה, תוכלו לעזור ללקוחות שלכם להתחבר למוטיבציה הפנימית שלהם, להשיג מיקוד חזק יותר בעבודה, ולהיות יעיל יותר במקום העבודה ובחיים האישיים.
זכרו, מוטיבציה אינה אירוע חד פעמי – היא דורשת מאמץ ותשומת לב מתמשכים. כיועצים, יש לכם הזדמנות להשפיע באופן משמעותי על העסקים של הלקוחות שלכם, ועל חייהם האישיים, על ידי טיפוח מוטיבציה ומחוברות לעצמם ולעבודה שלהם.